Darmowa dostawa od 199 PLN

Reklamacje i zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.

Jak zwrócić produkt?

  1. Wypełnij formularz zwrotu – możesz skorzystać z naszego wzoru lub napisać własne oświadczenie.
  2. Odeślij produkt na adres:

    MG Consulting Michał Gielnia
    ul. Ostrowska 415
    61-312 Pozna
    info@bajkowykuferek.sklep.pl, 516566045
    z dopiskiem: Zwrot – bajkowykuferek.sklep.pl

  3. Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia.
  4. Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien być kompletny i odpowiednio zabezpieczony do transportu.
  5. Zwrot środków (w tym kosztów dostawy, ale nie przesyłki zwrotnej) nastąpi w ciągu 14 dni od przyjęcia zwrotu – na to samo konto, z którego dokonano płatności.

REKLAMACJE – NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ

Jeśli otrzymałeś produkt wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z opisem, masz prawo do złożenia reklamacji.

Co można reklamować?

  • Produkt posiadający wadę fizyczną (np. uszkodzony, rozklejony, nie działa),
  • Produkt niezgodny z zamówieniem,
  • Produkt, który uległ awarii w okresie rękojmi (2 lata od otrzymania przez konsumenta).

Jak złożyć reklamację?

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny – lub napisz wiadomość e-mail zawierającą:
    • Imię i nazwisko,
    • Numer zamówienia,
    • Opis wady/problemu,
    • Zdjęcia (jeśli to możliwe),
    • Żądanie klienta (np. wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy).
  2. Wyślij zgłoszenie na adres e-mail: info@bajkowykuferek.sklep.pl
  3. Odesłanie produktu możliwe jest po wcześniejszym kontakcie – wskażemy adres i sposób.
  4. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia.